Verzorgt E-Logistieke transport van de leverancier naar het magazijn?
Natuurlijk. Dit maakt deel uit van onze bedrijfsactiviteiten en we kunnen bestellingen van klanten afhandelen op de plaats van productie van de leverancier. We zorgen voor het transport naar ons magazijn.
We verzorgen transport van kleine zendingen, palletzendingen en ook niet-standaard zendingen.
Kan ik voorraadbeheer in het magazijn en bestellingen aan leveranciers aan E-Logistieke toevertrouwen?
Ja, natuurlijk. Om de samenwerking tussen onze onderneming en online winkels te vereenvoudigen, bieden wij een bijkomende dienst aan waarbij we instaan voor de winkelvoorraad in het magazijn en waarbij we u op de hoogte brengen als een product moet worden besteld. We raden ten zeerste aan dat wij de leveranciers contacteren en namens onze klanten bestellingen plaatsen.
Hoe gaat de procedure voor het leveren van goederen in zijn werk?
Het leveren van goederen wordt afgehandeld aan de hand van de instructies van de online winkel. We controleren de beschikbare hoeveelheid van elk artikel dat in ons magazijn wordt bewaard. Indien nodig zullen we het artikel vergelijken met de beschrijving of de afbeelding.
Vervolgens, in het geval van afwijkingen, zal ons systeem een automatisch rapport opstellen van de aanvaarde leveringen.
Een flexibele aanpak staat ons toe om te voldoen aan alle verwachtingen van de meest veeleisende winkels.
Wat voor bijkomende verpakkingsdiensten biedt E-Logistieke aan?
We bieden opnieuw verpakken van goederen en het verzamelen van goederen, d.i. het opstellen van sets of etiketteren, aan. We kunnen ook artikelen voorbereiden voor een professionele fotosessie.
Namens onze klant, kunnen we zorgen voor kartonnen dozen en andere materialen die van essentieel belang zijn om pakketten voor te bereiden volgens de instructies van de online winkel.
Hoe bewaart E-Logistieke goederen?
De opslag is aangepast aan het soort, grootte van en hoeveelheid goederen. De goederen worden bewaard op schappen en pallets uit veiligheidsoverwegingen.
Ons magazijn is aangepast aan verschillende industrieën die speciale bewaringscondities stellen. Dit zijn voedingsproducten en supplementen, kleding, meubels, cosmetica, speelgoed en kinderartikelen.
De geschikte temperatuur wordt gehandhaafd in overeenstemming met gecertificeerde normen inzake de gezondheid en veiligheid (Sanepid).
Waar zijn de magazijnen van E-Logistieke gevestigd?
We hebben een magazijn in de buurt van de belangrijkste transportlinkroutes in Nederland.
Adres opslagfaciliteiten:
Hertenkamp 329401 HL Assen, Netherlands
Bewaart E-Logistieke ook voedingsproducten?
Ja, natuurlijk. We bieden opslag van voedingsproducten aan. Onze opslagfaciliteiten zijn volledig uitgerust om voeding, dranken, supplementen en andere goederen met een late vervaldatum op te slagen.
Hoe gaat E-Logistieke om met verpakkingen?
Elke bestelling wordt voorbereid in overeenstemming met de individuele vereisten en behoeften van onze klanten. We verpakken als geschenken, voegen brochures, testers of andere bijsluiters toe. Indien nodig kunnen we zorgen voor verpakkingsmateriaal met het bedrijfslogo op.
We gebruiken alleen hoogwaardig materiaal voor de verpakkingen. Daardoor is een artikel goed beschermd waardoor het risico op beschadiging tijdens het transport vermindert.
Hoe kan E-Logistieke de juistheid van een bestelling garanderen?
We gebruiken een geavanceerd magazijnsysteem waardoor we op een nauwkeurige manier een artikel in ons magazijn kunnen terugvinden. We verwerken bestellingen op basis van hun barcodes. Elk artikel wordt tweemaal gecontroleerd voordat het wordt verzonden.
Welke leveringswijzen biedt E-Logistieke aan?
We bieden verschillende soorten van verzending aan: koerierdiensten PostNL, DHL, DPD, FedEx, UPS, en andere koeriers inclusief lokale diensten.
We bieden een scala aan verzendingsopties aan – 48 uur, 24 uur, verzending op dezelfde dag (we garanderen dat een bestelling het magazijn vóór 16.00 zal verlaten).
We bieden ook verzending aan op basis van een cross-dock-model.
Biedt E-Logistieke internationale verzendingen aan?
Ja, we bieden internationale verzendingen aan met DHL, DPD en andere internationale koeriers.
Kan E-Logistieke pakketten leveren binnen mijn contract met mijn koerierdienst?
Ja, we kunnen pakketten verzenden binnen uw contract met uw koerierdienst.
Hoe ziet het integratiesysteem eruit?
We bieden de configuratie van de toepasselijke parameters aan en linken het verkoopplatform met ons magazijnsysteem. Hierbij gebruiken we bestaande platformen inclusief IdoSell, Shoper, Allegro, Showroom, PrestaShop, Shoplo, WooCommerce, RedCart, GOshop, OpenCart, Magento, Shopify, and ERP-systemen.
Wat zijn de kosten van deze integratie?
Standaard integratie is gratis en we voeren het uit in het kader van onze samenwerking.
We zullen de integratiekost individueel evalueren als de klant speciale, buitengewone vereisten heeft. Dergelijke integratie op verzoek van de klant moet op voorhand betaald worden waarover we een akkoord zullen bereiken voor de implementatie.
De klanten kunnen de integratie ook zelf uitvoeren. We bezorgen de specifieke API dan aan de klant.
Aanvaardt E-Logistieke retourverzendingen?
Ja, natuurlijk. Het afhandelen van retourverzendingen is een van onze speciale diensten die we aanbieden als onze klanten hierom verzoeken. Ons professioneel personeel zal retourverzendingen aanvaarden en verwerken namens de winkel. Nadat we een geretourneerd artikel hebben ontvangen, zullen we het controleren (in overeenstemming met de behoeften en vereisten van de klanten). Vervolgens zullen we de winkel op de hoogte brengen over het geretourneerde artikel.
Als een artikel niet werd aanvaard, dan wordt het artikel rechtstreeks naar ons magazijn teruggestuurd. We controleren of het artikel zich in de oorspronkelijke staat bevindt volgens de standaard procedures en we sturen het terug naar ons magazijn.